Najczęściej zadawane pytania
Jak zarezerwować samochód?
- Wypełnić formularz rezerwacji on-line na stronie.
- Zadzwonić pod numerem +48 734 000 515 lub +48 734 000 516
- Wysłać e-mail na adres biuro@toleo.pl
Jakie dokumenty są potrzebne, aby wynająć samochód?
Do wynajęcia samochodu wystarczą dwa dokumenty ze zdjęciem:
- Prawo jazdy
- Dowód osobisty lub paszport
Kiedy płacę za wynajęty samochód?
Płatność odbywa się w momencie podpisania umowy i przekazania samochodu. Możesz zapłacić kartą kredytową lub debetową. Nie trzeba płacić z góry.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem to warunkiem koniecznym do wydania auta jest zaksięgowanie środków na naszym koncie.
Czy kaucja jest obowiązkowa?
Tak, wszystkie rezerwacje dokonywane w naszej wypożyczalni wymagają wpłaty kaucji. Jeśli wszystko jest w porządku, auto wróciło w takim samym stanie to kaucja jest zwracana w dniu zwrotu auta. Celem kaucji jest zabezpieczenie takich sytuacji jak np. zwrot auta z pustym bakiem, brudnego samochodu, np. ze zniszczoną tapicerką, urwanym elementem itp.
Gdzie mogę odebrać samochód?
Gdzie chcesz. Z naszej siedziby w Warszawie przy ul. Radziwie 3, z lotniska Chopina, z lotniska Warszawa-Modlin czy Warszawa-Radom. Lub z każdego innego lotniska w Polsce. Podstawiamy samochody również pod drzwi Dworców PKP a także na skazany adres, pod drzwi Klienta.
Jaki jest limit kilometrów?
Standardowy limit dzienny to 300 kilometrów lub 3000 kilometrów miesięcznie dla wynajmów długoterminowych.
Wynajmując samochód np. na cztery doby można przejechać 1200 km w cenie wynajmu. Jeśli przejedziesz więcej, za dodatkowe km zapłacisz przy zwrocie samochodu. Istnieje możliwość zniesienia limitu kilometrów. Jeśli interesuje Cię taka opcja – zapytaj?
Czy samochodem z wypożyczalni mogę jeździć za granicę?
Tak, samochodem wynajętym w Toleo Cars możesz wyjechać za granicę. Warunkiem jest wcześniejsze ustalenie z nami takiej opcji.
Czy samochód jest zatankowany do pełna?
Jeśli chcesz odebrać samochód zatankowany do pełna to daj nam znać podczas rezerwacji.
Czy samochody są ubezpieczone?
Tak, nasze samochody mają ubezpieczenie OC, AC i Assistance na terenie całej Unii Europejskiej.
Co oznacza "udział własny"?
Udział własny to określony poziom ryzyka finansowego, który wynajmujący bierze na siebie w przypadku kosztów związanych z uszkodzeniem auta. Jeśli podczas wynajmu auto zostanie uszkodzone, porysowane, pojawią się odpryski lakieru lub połamane elementy to wynajmujący partycypuje w kosztach jego naprawy do określonego poziomu.
Czy samochodem może kierować inna osoba?
Tak, autem wynajętym od Toleo Cars może jeździć więcej niż jeden kierowca, ale musimy o tym wiedzieć.
Co zrobić w przypadku kolizji lub awarii?
Niezwłocznie skontaktuj się z nami pod nr +48 734 000 515 i wyjaśnij co się stało. Poinstruujemy Cię jak dalej postępować.
Czy muszę sprzątać samochód przed oddaniem?
Jeśli samochód został wydany czysty to również czysty powinien wrócić do wypożyczalni. Jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów związanych ze sprzątaniem auta to najlepiej posprzątać go we własnym zakresie. Jeśli nie masz czasu, ochoty, możliwości to zrobimy to za Ciebie i doliczymy koszty zgodnie z cennikiem.
Czy mogę przedłużyć wynajem samochodu?
Tak, jeśli tylko samochód jest dostępny to możesz przedłużyć wynajem. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym na 12 h przed planowanym zakończeniem najmu.
Czy mogę wynająć samochód w jednej lokalizacji a zwrócić w innej?
Tak, wystarczy wskazać w rezerwacji miejsce wydania i miejsce zwrotu.